درباره کتاب:

رمان «زمان زوال» سومـین کار داستانی و دومـین رمانی هست که از شـهره احدیت منتشر مـی‌شود، دانلود رمان زمان زوال از شهره احدیت البته علاوه بر حوزه بزرگ‌سال، فعالیت‌هایی را نیز درون حوزه کودوجوان انجام داده‌ است. دانلود رمان زمان زوال از شهره احدیت این رمان تقابل بین سنت و مدرنیته هست و این موضوع را بـه چالش مـی‌کشد. دانلود رمان زمان زوال از شهره احدیت این کتاب سه راوی بـه نام‌های اطلس، زری و کیومرث دارد کـه هر کدام درون بخش‌هایی از کتاب، با زاویـه دید متفاوتی بـه بیـان موضوع مـی‌پردازند.

این نویسنده، درون توضیح اه نوشتن این رمان گفته است:‌ تنـها دغدغه‌ این روزهایم مطالعه کتاب توسط جوانان هست چراکه جوانان ما از کتاب و مطالعه فاصله گرفته‌اند. اصلاً مـهم نیست کـه کتابم خوانده شود، مـهم این هست که شاهد مطالعه درون جامعه باشیم.

به گفته نویسنده: دانلود رمان زمان زوال از شهره احدیت ضمن احترام بـه فرهنگ کهن کشورمان، فکر مـی‌کنم زمان آن رسیده کـه روی رفتار و کارهای خودمان متمرکز شویم و ببینیم کـه خودمان چه کاری انجام داده‌ایم. این رمان بـه دلیل اینکه از زبان چند نفر بیـان مـی‌شود، یک شخصیت را از نگاه چند نفر ارزیـابی و تحلیل مـی‌کند و به ما یـادآور مـی‌شود کـه بدون دانستن مشکلات یک نفر، نباید او را قضاوت کنیم.

شـهره احدیت، نویسنده و ویراستار درون سال ۱۳۴۰ درون کاشان متولد شد. وی مادر علی ضیـاء، مجری مطرح رادیو و تلویزیون هست و پیش از چاپ این کتاب، رمان «گورچین» و مجموعه داستان «سیـامو» را نیز منتشر کرده است.




[کتاب زمان زوال:شـهره احدیت | شـهر کتاب آنلاین دانلود رمان زمان زوال از شهره احدیت]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 21:32:00 +0000